Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-12, 12:41   #4852
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei søte Maria - så fint å få ivstegn fra deg! Veldig tris å høre at dere har fått alvorlig sykdom tett innpå. Jeg håper alt går bra med både dere og den det gjelder, og at behandling og hjelp fungerer. Sender deg en stor klem, tenker på deg og ønsker deg og dere det beste.

Jeg er innom forumet med jevne mellomrom, Maria, men det blir jo ikke det samme nå som det var da vi var mange som var aktive her inne. Hender jeg svarer på en og annen post fra nybegynnere som har spørsmål. Vet jo selv hvor viktig det var å få hjelp og råd i begynnelsen, så jeg tenker jeg må prøve å være litt til hjelp for andre selv også innimellom.

Kostholdet fungerer veldig bra for meg, men jeg tør meg aldri på noen høykarbo utskjeielser altså. Kanskje kan jeg tåle det når jeg har vært lenge nok på kostholdet, men foreløpig tør jeg ikke. Men jeg har blitt veldig flink til å age lavkarbo alternativer til kos, så jeg savner aldri noe egentlig. Tester ut nye lavkarbo oppskrifter isteden når jeg kommer over nye ting.

Nå gleder jeg meg veldig til Cubatur, reiser 29.mars, så det er ikke lenge igjen nå. Må ut og kjøpe meg litt sommerklær og ny bikini en dag

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat