Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-12, 12:55   #57
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Sjokolade ... Litt forvirret ...

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

om jeg var deg ville jeg lagd egen sjokolade med helt mørk sukkefri sjokolade (ghirardelli fra iherb.com) og tilsatt søting uten kalorier. Du trenger mindre når den er mørk og den trigger ikke så mye når den er søtet uten karbohydrater. Med proteinpulver eller nøttemel i blir det også mer mettende. To biter holder for meg da. Jeg skulle gjerne sett en usøtet sjokolade på iherb som er rå, men det kommer kanskje i fremtida. Da kunne man betraker sjokoladen som kosttilskudd da kan man ikke hive innpå heller akkuratTips: spis alltid et helt måltid før du inntar sjokolade

ja, sikkert lurt dette her, men er nok litt for lat til å lage selv... Mye arbeid for 2 biter.