Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-12, 16:17   #11
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Løs hud og ujevn fettfordeling etter slanking...

Hmmm dette minner om sånn jeg har det og det er dessverre ikke noe man kan trene vekk Yrla. Og jada jeg har diskutert dette med min fastlege og med kirurg på Colosseumklinikken.

TS og jeg selv kan sikkert gå litt mer ned i vekt men løs hud vil ikke forsvinne. Når man har gått så mye ned i vekt og huden fremdeles ikke har trekt seg sammen etter såpass tid så skjer det ikke - i følge lege/kirurg. Slik som jeg har forstått på legen min er det som andre nevner en skjønnsmessig vurdering fra lege til lege om man vil få dekket bukplastikk. Det finnes ikke faste kriterier men går litt mer på om det er et rent helsemessig problem (som f.eks store bryster hos en kvinne kan være) og/eller om det er store psykiske problemer (komplekser) rundt dette. En venninne av meg klart å overbevise legen sin om at dette (løst deigaktig hud) er et så stort problem at hun vil få dekket, men kun den "lille" bukoperasjonen og hun kan ikke gjøre det hvor som helst. Det har også gjort at hun vurderer sterkt å bare betale for det selv. Jeg klarte ikke å overbevise legen om dette og må ta kostnaden selv evt.

Meget enkelt forklart betyr liten operasjon betyr at man fjerner bare løs hud, hengemagan (ca 22 000) Stor betyr at man også kutter inn og strammer opp bukmuskalturen slik at man blir helt flat og stram (ca 42 000). Har man tatt den lille kan man aldri ta den store, slik som jeg har fått det forklart.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat