Sv: Reaksjon på sukkerinntak
Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.
Helt vanlig reaksjon det gitt blant mange her. Jeg blir så dårlig at jeg nesten svimer av faktisk, blir skikkelig svimmel og uggen så den fella unngår jeg så får folk bare bli så sure de bare vil.
Ja dette skal jeg aldri mer gjøre mot meg selv. Og så blei jeg i dritdårlig humør og det gikk jo ut over samboeren min. Det var jo tross alt hans mor 
Jeg er bare så innmari lei av å få de derre dårlig skjulte stikkerne fra svigermor. Hun har til og med anklaget meg for å ha en spiseforstyrrelse, ho sier jeg er uhøflig som ikke spiser kaker, ho sitter og følger med hva jeg spiser i selskap og så får jeg det slengt i trynet etterpå, eller ho kommer med det megetsigende sukk og en stikker. Ho mener jeg er fanatisk og syk. Jeg fatter ikke at man i noens øyne er nødt til å spise hvitt sukker ellers er man syk på sinnet.
Av og til lurer jeg på om det kan være sjalusi som driver henne? Hun har en solid smultring rundt midjen som hun har klaget over i alle år. Da jeg hadde samme problemet, var det aldri en spydighet fra ho om det. Men da jeg tok tak i det og la om kosten til lavkarbo, og begynte å trene nesten daglig, så forsvant min smultring og alt overflødig fett forsvant. Da ble svigermor vrang og slem. 
|