Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-12, 15:45   #17
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Stevia fra iherb ... ikke søt nok

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.


Men må vel bare krype til deg og si at jeg måtte opp i hele 40 dråper før jeg syntest det var søtt nok.....

Er visst enten eller med meg...enten full pakke, eller ingenting....


Men nå har jeg bestilt steviaen fra Sverige og den andre fra iherb...skal teste de og og komme tilbake med testresultatet......

Åhh dæven nå kjente jeg at jeg ble litt småkvalm, jeg bruker 2-4 dråper i en stor kopp avhengig av hvilken te jeg har og synes det er mer enn søtt nok

Men vi er alle forskjellige og ikke minst opplever vi smak veldig forskjellig. Så det som er snadder for deg er ikke nødvendigvis det for meg. Tror ikke steviasøtning er farlig selv om kritiske røster mener at det også er kunstig siden det bare er det søte i planten som er utvunnet. Jeg bruker også en del grønn stevia siden de er den som visstnok har beviselig effekt på blodsukkeret/insulinfølsomhet.

Gleder meg forresten å høre dommen over svensk stevia og usa stevia

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat