Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-12, 23:32   #1
Froskeprinsessen
Medlem

Froskeprinsessen sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sandefjord
Froskeprinsessen er på en erverdig vei

Kan kroppen stagnere helt?

Er nå på uke 2 av dietten og har begynt å trene på EVO.
Det som skjer, er absolutt ingenting?? Går 10 min på tredemølla i 7% grader og 6 km/t god og svett deretter 2000meter i romaskin, tar ca 11 min deretter 15 minutter på mølla igjen samme opplegg, drikker masse vann spiser grønsaker til hvert maltid, gasser meg med kylling og biff og bacon og seff ost, går stor sett i kålsalat eller broccoli , jeg mener, dette er uke 2 og vekta har ikke rørt seg, føler heller ingen forskjell på klærne, har i oktober hatt en operasjon som satte meg pal i stolen en del uker og da tenkte jeg ikke diett i det heletatt, mne før operasjonen tok jeg av 2-3 kilo i uka, jeg skjønner ikke hvorfor det ikke virker, trodde det skulle funke enda bedre når jeg trener litt i tilegg, jeg er skikkelig svett når jeg er ferdig å trene, føler meg bare enda mer blubbete, er 1,74 høy og fortsatt 90 kilo,, meh

Men jeg først er her lurer litt på dette med søtstoffer, bruker natreen flytende her i huset, men hvorda funker det egentlig, inneholder det noe som lager karber? samme med brusen, vi drikke first prize colaen her der står det null sukker og kalorier og null karber, men hvordan regner man ut hva som gjør hva når det står at det inneholder E950 ogE951, er dette noe vi kan drike litt av eller er det fy fy, og er det noe i det hele tatt man kan drikke som gir litt comfort? mye på en gang her, men jeg mister liksom litt av viljen når det ikke skjer en ting, jeg har en bunad som jeg må inn i til mai

Froskeprinsessen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat