Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-12, 10:08   #15
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Så innmari tørst!

Vi hadde en liten diskusjon om inntak-uttak i en eller annen tråd for ikke så lenge siden. Jeg har en klar følelse av at det går mer inn enn det går ut.
Tror egentlig det er noen som sitter og venter på at jeg skal måle
Har følelsen av at jeg går mye i en kort periode, og så går det ganske lenge til neste gang, og da kan jeg gå flere ganger i en kort periode igjen.

Etter at jeg startet å drikke mye vann, ble det helt automatisk mindre pepsimax Det ene glasset bekymrer meg ikke nå, for tidligere ble det nok mer enn en stor flaske om dagen Regner med at på sikt, blir sikkert det glasset borte også.

Men - føler helt klart at vekten går fortere nedover etter at jeg ble flink med vannet. Nå har det blitt litt sånn: Må ha det - bare må ha det