Sv: Kan kroppen stagnere helt?
Jeg spiser kylling stekt i smør litt fløte og sopp som saus. broccoli, ost, alt jeg spiser har lit karber og skulle være fett nok i massevis, fant pløser i sverige som erkarb frie, litt hard i konsistensen men fryktelig gode, pluss den egg og bacon greia som jeg begynner å bli sykt lei av, stiksen er fiolett, utslag er utslag sies det så hvorfor står vekta på det samme, jeg har lest ketolyseboka, bruker oppskriftene i boka daglig, jeg synes det er rart så lenge sticksen er lilla, om det bare hadde rikket seg en halvkilo hadde det vært greit men det gjør jo ikke det, jeg blir helt kål i huet av det og det er slitsomt, jeg tørster så jeg drikker mye vann, leste at hvis en drikker veldig mye må man ha litt salt, og jeg elsker morrpølse, så tar noen skiver av det hver kveld, de er jo små, men spiser vel en 4-5 stykker, men det kan da ikek være for mye? det er jo nesten karbfritt og så lite burde vel ikke gi utslag på vann i kroppen, må jo si at jeg føler meg blubbete....får vel bare smøre med tolmod:-/
|