Sv: Anbefalinger av pulsklokke?
Opprinnelig lagt inn av hypah, her.
Glorfinia: Må bare si en ting....vil du seriøst kaste bort 250,- kroner på noe slikt ebaydritt som bare er bullshit? Ha det som en app på mobilen? Dette er bare bortkasta penger og tullete om du ber om anbefalinger på ei pulsklokke, men egentlig vil ha ebaydritt som en app på en mobiltelefon....
Sorry om jeg ble negativ nå, men jeg er teknofrik og har prøvd det aller meste av nyttige og unyttige slike dingsebomser....det eneste de har til felles er at de er billige, men har absolutt ikke noe å gjøre for en som i utgangspunktet skal ha en pulsklokke for trening og logging av sin trening.
Skal du ha en mobiltlf app som kanskje klarer måle ca 60% av pulsslagene dine hvis den er så nøyaktig da, så er du på vei i helt feil retning av å få råd om en pulsklokke....
Ikke ta dette ille opp, men jeg blei bare mektig drittlei over billig crap som IKKE er ei pulsklokke....
Som jeg skreiv til smgj, så ba jeg om info når saken var testa. Om du har vært borti den, og mener det bare er crap, så tar jeg selvsagt til meg den infoen også. Hovedsaken for meg er å finne en løsning som funker for meg, og kommer jeg unna med 250,- framfor 1200, så ser jeg ikke noe problem med det. Så vidt jeg skjønte brukes det et pulsbelte på akkurat samme måte som ved bruk av vanlig pulsklokke, men i stedet for selve klokka så er det en receiver som kobles til telefonen. Det betyr vel ikke automatisk at dette er noen dårligere løsning enn ei klokke?
Helt i orden at du sier ifra, no worries. Det virker jo som om du har peiling, så jeg tar det som nevnt til meg. Men skulle det vise seg at smgj blir overimponert, så synes jeg det er viktig info også. 
|