Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-12, 09:32   #4
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vann i kroppen

Signerer Rin. Jeg sliter tidvis med mye vann i kroppen. Og for det første er det jo en grei indikator å gå fra f.eks. 73 til 78 kilo på mindre enn en uke, tross at man spiser rigid ketogent kosthold ...
Kjenner det på morgenen på fingrene. De blir ubehjelpelig stive, og i ansiktet har jeg lange poser under øynene, samt hovne øyelokk. Utover dagen, om vannet ikke slipper, så kommer det i føttene og anklene. Kan på kvelden stikke en finger i ankelen og merket blir et lite øyeblikk lenger enn normalt. På det verste så øker også blodtrykket, og det begynner å pulsere i øra i svosjelyder, og jeg blir stram i bringa ... Over tid blir jeg også dehydrert, da vannet blir i vevet, og jeg ikke får utnyttet det. Ikke så mye tvil om ødemer/vannsamling, altså.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat