Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-12, 15:51   #15
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo får skylda for det meste ...

Men ser dere ikke at han ikke kritiserer lavkarbo, men lavkarbooppslagene?

Sitat:

Han mener ukebladene og tabloidene kan bidra til å skape prestasjonsangst — istedenfor å hjelpe folk.

- Lavkarbo-oppslagene dreier seg om å være perfekt. Man streber etter noe som nesten er unaturlig. Det er unormalt å være veldig tynn og samtidig ha store pupper. Mange av ungdommens forbilder bør tenke litt på hvilke signaler de sender ut.

- Vi må ha mindre fokus på alle disse rådene. Folk blir stressa av det.

Det han mener er jo alle oppslagene i ukeblader og aviser, og alle som står fram med perfekte kropper etter lavkarbodietter. Men jeg synes han drar den litt langt der og da, for mange av oppslagene har jo handlet om at man har fått bedre helse etter omlegging til lavkarbo. Og jeg trenger ingen sexolog for å forstå at bedre helse gir bedre sex.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat