Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-12, 20:28   #11
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo - ødelegge formen?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det var vel ikke det jeg sa... etter lang tid på LAVKALORI, er det ikke uvanlig å gå opp litt i starten av overgang til lavkarbo, uavhengig av mengde inntak. Det er ikke grunn til panikk, kroppen må stole på at den får nok energi før den "tør" å slippe fra fettlagrene... dette vil nok forsvinne igjen når du har holdt på et par uker. Som sagt, dette er inviduelt, men greit å ha i bakhodet så du ikke blir overrasket

ok, det var det du mente. Men jeg gjorde det og det skjedde ikke med meg. Man tåler litt flere kalorier på lavkarbo så om man holder seg lavt ser jeg ingen grunn til å gå opp. Man går mer sannsynlig ned i begynnelsen, vann, når glukoselageret tømmes. Hva kommer det av at enkelte går opp i startfasen? er det at de spiser mer? de fleste går jo ned vannvekt.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat