Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-12, 18:38   #1145
aatinka
Medlem

aatinka sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 61
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av sistegang, her.

Jeg har konstruert mønsteret sjøl etter mål, og sydd meg to skjørt i helga. Applikasjonen er en kattepus.

Så fine skjørt! Skulle ønske jeg kunne bli litt mer venner med symaskina, det er jo så genialt å sy noe som passer akkurat... Jeg får trene meg på båtputene jeg skal sy snart

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Skulle ønske jeg også hadde syskillz. Ikke er jeg så forferdelig kreativ heller. Jeg fant en fin side som heter IKEA hackers og fant noen kule lamper jeg ville lage der. Inspirert av denne ble det to av disse:

De lampene var kjempefine! Ble litt imponert over klokka på veggen også jeg

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Kan jeg melde meg på denne tråden jeg også?
Har holdt inne til jeg var ferdig med mitt største prosjekt hittil... Øst-Telemarksbunad til datteren min. Hun er konfirmant i år, og siden vi ikke hadde råd til å kjøpe ferdig og jeg hadde lyst til å prøve, ble det hjemmebrodert og faktisk nesten ferdig hjemmemontert også.
Glemte å fotografere veska, men det kan jeg gjøre senere

Er litt stolt av meg selv siden jeg hverken har sydd plattsøm eller montert et eneste klesplagg som passer til noe større enn Barbie noen gang.

Nå er det tilbake til haugen med små "UFO'er" og nye småprosjekter lol

Virkelig imponerende! Plattsøm på stoff er IKKE enkelt, det er skikkelig vanskelig å få det jevnt. Jeg strevde mye med en kystdrakt jeg har brodert (herre), der skal det være krekling-bær på skjorta, og det var skikkelig vanskelig å få dem runde. Broderiet ditt ser jo helt nydelig og jevnt ut!

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat