Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-05, 10:23   #3
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Jeg fikk plutslig ikke så lyst på ny Passat likevel jeg ...

Opprinnelig lagt inn av VG

For Volkswagen er saken ytterst pinlig, ikke minst siden selskapet i september varslet at de planlegger en omfattende kostnadsreduksjon som kan ramme 10000 arbeidsplasser

Sikkert noen som sitter og er irritert over at dette skulle komme ut akkurat nå som fagforeningslederne var på "deres side" og alt å det

Jeg må si at dette var svært uventet fra et Tysk selskap. Trodde de var så ordentlige og patentlige...

Men Guro, der er nok flere biler enn passaten som ryker. Audi, Lamborghini, Skoda, Seat, og enkelte Forder blir også dratt med i denne skandalen. Samme selskap eller samme fabrikk = de samme fagforeningslederene ...

skuffende.