Sv: Den store håndarbeidstråden!
Opprinnelig lagt inn av Klara, her.
Skulle gjerne sendt med bilder, men kamera ligger i en flytteeske et sted... Er det mulig å legge inn blider rett fra iphone? *blond*
Gå på forumet med itlf og legge inn bilde som normalt, koble telefonen til PCen eller sende mail til PC med bildet for eksempel. Eller... går det med itlf? Apple er jo så forbanka sært at du må vel bruke ilåter for å koble til mobil og PC?
Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.
De lampene var kjempefine! Ble litt imponert over klokka på veggen også jeg 
Hehe, takk. Sånne klokker har de overalt på de store interiørkjedene Bohus, skeidar, living og sånt.
Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.
Kyle lamper Supera!
Kyle faktisk. Men takk! 
Supera - Morsomme fjerlamper, og så fint kjøkkenet ditt har blitt!
Tihi, takk. Man ser ikke kjøkkenet så forferdelig godt akkurat der da... Jeg må få lagt ut flere bilder snart...
Muffinsformer som lysekrone? Høres fabelaktig ut! Hvordan skal den se ut?
Slik ser den ut nå. Krøller sammen én og én muffinsform og limer på. Vet ikke enda om det blir fint, men... Jeg se for meg at det blir en kul lyseffekt av det. Jeg har dimmer til den bryteren og så bruker jeg bare LED-pærer, så da bør det vel gå fint å leke hobbyelektriker og lodde sammen tre kabler slik at jeg får tre pærer inni der? Eller om det kanskje er en sånn sukkerbit som er en til tre? Jeg får se om én pære er nok først.