Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-12, 15:57   #4
Sax
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Stavanger
Sax er på en erverdig vei

Sv: Fersk nybegynner

Hei begge to!

Takk for konstruktive svar!

Jeg tror grunnen til at jeg helt kutter kh nå i begynnelsen er nettopp det at jeg ikke er så flink på å regne ut det daglige inntaket. Jeg er sikkert også redd for at jeg skal gå ut av ketose. Etter hvert er planen å sette seg skikkelig inn i dette. Jeg har trålet sidene her, spesielt ”nybegynner siden” med mange interessante linker og lesestoff .

Jeg velger tunfisk i olje, marmorert kjøtt og bruker vanlig ”norsk” smør, men jeg kan nok bli flinkere til å finne varierte fettkilder etter hvert.

Jeg har alltid tenkt at jeg ikke klarer meg uten brød. Spesielt frokostskiva har alltid vært en av de tingene jeg verdsetter høyt. Men hvis det er slik at litt kh er ok så kan jeg muligens ha en skive til frokost?

Jeg bor for tiden i England og det var lite å finne av lesestoff i bokhandleren om dette emnet. En god del om slanking, men lite om lavkarbo.
Det positive med England er at det er stort utvalg av mat og prisene er lave. Det negative er at som student så er pubkulturen også veldig fristende.

Det gjør ingenting om du er litt streng Nertus. Det at jeg aldri har vært streng mot meg selv når det gjelder ernæring er vel en av grunnene til at jeg sitter å skriver her nå

Sax er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat