Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-12, 13:58   #363
suverene severina
Medlem

suverene severina sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 57
suverene severina er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Vært syk en uke og vekta står bom stille. Prøver å se det positive i at jeg iallfall ikke går opp

Noe av grunnen er nok at stoffskifte mitt er "synkende" iflg legen, noe som selvsagt gjør det tyngre. Samtidig har jeg gått ned 5 kg etter nyttår, så helt håpløst kan det ikke være. Men helt hva jeg skal gjøre for å komme igan igjen, er meg en gåte. Forrige helg bestomav mye feil mat, men har ikke akkurat fått noen kick start av det heller...... Har spist riktig og ikke for store mengder i uka som gikk, men altså ikke trent (og jeg er av dem som ikke mister apetitten selv om jeg er syk ). Nå har jeg trent litt i helga, og får trent noe i uka som kommer og, så kanskje???

Og hvis der er noen som har gode råd el for å bidra til at stoffskifte holder seg oppe tas de imot m stor takk! Jeg er ikke fanatisk motstander av medisinering, men tenker dog at om jeg kan bidra til å skyve det ut i tid, så er det bra.

Ha en strålende søndag!

Kjære dagbok
suverene severina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mest i retning Hexeberg/LCHF Svar med sitat