Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-12, 19:07   #3
Nileh
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2011
Nileh er på en erverdig vei

Sv: Vekten har ikke rørt seg på LENGE!

Jeg er 157cm høy og veier 73kg, så veldig tydelig overvektig! En vanlig dag for meg er en omelett med 2 egg og en skive ost til frokost gjerne supplert med en tomat eller en sopp. Til lunsj varier det mellom to fiberrik knekkebrød med lett ost og spekeskinke og en salat med tomat, agurk, løk, salat, mynte, litt fetaost og basilikun og sitronsaft som dressing. Til middag spiser jeg ca 250g kjøtt sammen med grønnsaker og salat. Grønnsakene jeg spiser mest av vedsiden av maten er okra og aubergin som er satt i ovnen med litt olivenolje over. Ellers spiser jeg 2 frukter, som oftest eple og pære, og ca 15 stk nøtter.
Treningen min varierer fra dag til dag: På mandager går jeg på en time bodypumt, på tirsdager har jeg uteaktivitet med hunden på ca 30 min og en time pilates, på onsdager trener jeg en time spinning og zumba kombinert med styrke, på torsdag trener jeg en time spinning, fredagstreningen dropper jeg ofte men trener ofte en time spinning, på lørdag går jeg en time på maxfit som er en time med maks intensitet med fokus på kondisjon og styrke og på søndag går jeg en time på spinning eller en tur på fjellet. Fem dager i uken går jeg og hjem fra skolen noe som tar ca 20 min. Beklager for et veeeeldig langt svar, men vil ta med alt for å virkelig få hjelp, motivasjonen er nede for tiden