Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-12, 21:21   #11
Glorfinia
Medlem

Glorfinia sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 42
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: Ideer til utdrikningslagsaktiviteter?

Opprinnelig lagt inn av manne, her.

Det viktigste er å høre på hva bruder liker, ja. Det er aldri noe koslig å måtte gjøre ting man egentlig ikke vil...

Jeg ble først tatt med til en butikk der alle venninnene mine fikk finne frem klær jeg skulle prøve før de sammen valgte ut et antrekk jeg skulle ha på meg resten av dagen + et antrekk jeg skulle skifte til på kvelden.

Deretter kjørte vi til en strand hvor vi hadde piknikk + leker. Bl.a hadde alle fått i oppgave å skrive ned et hint om en hendelse de hadde opplevd sammen med meg og så skulle jeg fortelle hva som hadde skjedd... (bommet jeg skulle jeg drikke litt alkohol, men de visste jeg ikke skulle drikke mye fordi jeg ammet så det var ikke noe press...heldigvis! )

På kvelden grillet vi hjemme hos ei venninne og spilte bl.a Twister, crocket og Boule... før vi tok en liten tur på byen.

En kjempekoslig dag!

Crocket!!! Bruden og jeg spilte jo det sååå ofte i hagen min da vi var små, at jeg ikke tenkte på det! Tusen millioner takk for at du minnet meg på det, det SKAL på lista! Hørtes forøvrig ut som en veldig koselig kveld.

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Hatt og pistoler til alle er liksom poenget

Ååja, haha. Skal skrive det opp på lista mi og se hva bruden tenker om det.

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Bruden måtte stille med egen bil, og så fikk hun en oppgave på hvert sted (type finn 2 hestesko på rideskolen). etter at oppgaven var løst fikk hun ny rebus til neste sted. vi var to som var med i bilen som "vitner" og fotograf mens de andre forberedte picnicen, så endte vi opp der med mat, alkohol og "spa". Så da fikk hun en "reise" gjennom barndom og ungdomstiden, og bilder som minne. Det satte hun stor pris på, så at noen tar masse bilder og legger på en cd til henne anbefales

Hørtes veldig koselig ut, skal definitivt ta med meg ideen videre. Takk for tips.