Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-12, 21:40   #5
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Vekten har ikke rørt seg på LENGE!

Kan du prøve noen dager uten fiberrik? se om du går ned i vannvekt. Kanskje du ikke tåler mel så godt? jeg mistet vann da jeg slutta med det og frukt. Jeg ville erstattet frukten med salat (smaker mest likt) og spist kjøtt/fisk/egg fremfor det melgreiene. Nøtter er fin mat men jeg ville valgt en type med lavt karboinnhold. Ikke peanøtter, cashew eller pistasj. Om det ikke hjelper å kutte ut fiberrik og frukt ville jeg prøvd meg uten nøtter en stund. Kanskje du er intolerant overfor noe. Man er mest sannsynlig intolerant overfor det man er mest glad i og har spist mye av gjennom livet. (kroppen får nok).

Og så er det stess. Stress kan hemme. Søvn er superviktig, og meditasjon om du er for stressa/"der ute". Nok vann også. Men det viktigste er tålmodighet, med tro på at dette kommer til å funke. Bruk diett.no så har du kontrollen og trenger ikke uroe deg.