Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-12, 07:19   #18
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Ideer til utdrikningslagsaktiviteter?

Jeg ble hentet på jobb av min søster og min forlover-venninne, dum som et brød som jeg var skjønte jeg ingenting.

Forlover og jeg ble sluppet av i Midtbyen og hun foreslo sånn helt uskyldig om vi ikke skulle gå og spise og jeg foreslo kinarestaurant. Heldig for henne så er jeg helt på trynet når det gjelder hvor ting ligger så da hun foreslo kinarestauranten i Olavshallen var jeg helt med på notene - det har aldri vært noen kinarestaurant der. Da vi kom inn på restauranten var selvfølgelig søstre og flere venninner der og da demret det for meg!

Etter hovedretten ble jeg geleidet litt lengre bort i gangen til et sminkestudio hvor jeg fikk sminketips og fikk lagt en makeup og fikk med litt stæsj. (jeg bruker overhodet ikke sminke!) Etter desserten dro forloveren og jeg til teateret hvor jeg så Bør Børson Jr og etter det ble jeg pent avlevert hjemme hos den blivende ektemann. Det skal sies at jeg var temmelig gravid på dette tidspunktet så enhver utesvevende aktivitet var utelukket - noe som passet meg aldeles ypperlig.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat