Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-05, 18:23   #9
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Ziggy eller andre; jeg tenkte å lage denne delfiakaka idag:

Opprinnelig lagt inn av Iset

Uffda.. Jeg har spist masse nøtter de siste dagene, og har gått ned 3 kg siden tirsdag (ja, Ziggy, jeg MÅTTE bare...) og mistet flere cm. (8 cm tilsammen på hofter, mage og lår!).

Så jeg spiser nøttene mine med god samvittighet. Men om vekta stopper opp, så er det nok det første jeg kutter ut for en periode.

Husk nå at det meste du har mista nå er vann...da du har tømt glykogenlagrene i kroppen...

Så du bør ikke forvente en like kraftig vektnedgang i tida som kommer... det er derfor jeg mener du bør sette vekta bort til noen du kjenner slik at du ikke veier deg igjen....bare fordi den sto der... liksom...

Da fortsetter du med å bruke målbåndet uten å være opphengt i vekta.... men jeg anbefaler deg heller å lage deg en slankeløkke på den størrelsen du målte om hoftene/magen... for det er mer oppmuntrende og inspirerende å faktisk SE hvor rommelig slankeløkka blir etter hvert som tiden går... og så slippper du å tenke på tallene her også...

Om du vil, så kan du kontrollere med vekta og målbåndet en gang i måneden...ellers bruker du slankeløkka som er fri for tall og andre ulumskheter som fort kan lede til.... ja du vet....

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat