Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-05, 18:32   #13
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Ziggy eller andre; jeg tenkte å lage denne delfiakaka idag:

Opprinnelig lagt inn av Iset

Ja jeg vet at det meste er vann, men det var nettopp derfor jeg stusset over at HOFTENE og LÅRENE var blitt mindre.. Trodde det helst var magen som ble mindre i begynnelsen når man mister vann. Men jeg skal ikke klage.

Ja, jeg skal sette vekk vekta, få mannen til å gjemme den, men jeg SKAL veie meg en gang i måneden iallefall, og det gleder jeg meg til. Samtidig bruker jeg målebåndet, syns det er greiest. Vil ha det svart på hvitt, egentlig.

Det jeg prøver å si er at om du har slitt med spiseforstyrrelser... så kan det være godt å være helt fri for tall en stund... og heller fokusere på hva som skjer med kroppen...og så kan du jo også måle det samtidig som du veier deg... ellers så tar du bare fram slankeløkka om du trenger en forsikring om du vil se hvordan det går....HELT uten talltull og dumme tanker... for husk..den er allerede flere cm rommere enn den var for bare noen dager siden!!!

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat