Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-12, 15:48   #75
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Til dere som har gått ned 25 kg eller mer på Ketolysekuren

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Juhuuuu!!! DA er jeg kvalifisert til å svare på min egen tråd her!! Jeg har pr i dag gått ned 25,1 kg! Dette på 5 mnd og 18 dager.

Tusen, tusen takk alle dere som har inspirert meg til å klare dette. Jeg hadde neppe klart og gjennomført dette uten lavkarbo.no! Dere er supre, alle og én!

Hva føler jeg nå?
-Jeg føler meg mye mer glad, mye lettere til sinns, mye mer impulsiv og trygg på meg selv i alle settinger.

-Jeg trener styrketrening 2 dager i uken, gjort dette hele veien. Jeg går tur av og til, fra 1-4 ganger i uken, ettersom jeg orker. Da går jeg på asfalt i bakker i 30 min, rask gang.

- Jeg har drukkert cola zero hver dag, ca 3 liter, pluss 0,5 l vann. (Jeg vet at det er usunt å drikke zero...)

- Jeg har spist det jeg har hatt lyst på, men hold meg innenfor ketosen så si hele tiden. Jeg har spist ca 100 g valnøtter hver dag, noe som er mye, men men... Jeg har spist gulrøtter av og til, eller grønnsaker som løk, purre, blomkål, brokkoli, chili, squash og salat-ting...

- Prøvd å ikke spise for sent på kvelden til vanlig.

- Spist mest middagsmat, men også lavkarbo-brød og knekkebrød de siste månedene. Det 2 første mnd, røret jeg ikke slikt.

- Jeg koser meg med valnøtter, mørk sjokolade (noen biter) og pisket krem med tagatesse, jordbær, bringebær, cola zero. Har bakt 2 lavkarbo-kaker.


LYKKE TIL DERE ANDRE. JEG SKAL FORTSETTE TIL JEG STUPER!! HEHE

Gratulerer Marella - dette står det STOR respekt av

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat