Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-05, 14:13   #6
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Beholde vann i kroppen

Opprinnelig lagt inn av Nada

Nå har jeg spist lavkarbo i litt over to uker. Det går veldig bra, jeg spiser ganske så riktig og drikker mye vann. Men! Vanninnholdet i kroppen min går nedover. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å bevare litt mer vann i kroppen? Jeg drikker ca 1 1/2 liter om dagen. Da går jeg på do ca to ganger i timen. Jeg må på do ofte med andre ord. Sånn har jeg alltid vært, klarer ikke holde å vannet, men nå har det blitt ekstremt ille synes jeg.

Hei Nada!
Du har helt klart en overaktiv blære (selv om du ikke har inkontinens da ). Som Nøtta skriver kan det godt være en infeksjon, så det bør du først og fremst få det undersøkt. Les også hva som står om testing og opptrening av bekkenbunnen og på linken under. Der er mange nyttige råd og vink om hva du selv kan gjøre, eller få hjelp til via din lege.
http://www.lommelegen.no/art/art2276.asp

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat