Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-12, 18:14   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Er det kun høye hæler som gjelder på damesko?

Nei, jeg eier ikke høye hæler, og er ikke noen kjempefan av det stilmessig (men andres stil er jo deres greie - jeg synes folk generelt ser flottest ut når de har på seg det de selv synes er fint, punktum). Men jeg får jo akillessenebetennelse av å se på dårlige sko - og da mener jeg "dårlige sko" = "alt som ikke er tilrettelagt for å faktisk stå og gå og gi god dempning og støtte".

Alle mine sko kommer fra Löplabbet og sportsbutikker, har lagt min elsk på reeboks walk-serier. De er i alle fall snille med beina mine og gir meg verken gnagsår eller slimposebetennelser eller annet dritt. Er de pene? Jeg liker joggesko-looken, jeg. Så da er de pene nok for meg!

De eneste litt "penere" skoene jeg har klart å gå komfortabelt på (har også veldig brede føtter, forresten) er El Naturalista-sko. Men jeg er ikke sikker på om andre vil kategorisere dem som pensko, hehe.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat