Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-12, 18:27   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Er det kun høye hæler som gjelder på damesko?

Jeg har kjøpt meg noen høyhælte sko etter at jeg fikk spesiallagede såler. Jeg visste ikke at jeg trengte det for jeg har alltid fått høre at jeg har fine fotblad, fine føtter og alt bare velstand. Men så klagde jeg over vondt i føttene når jeg prøvde meg på høyhælte sko. Det var da fysioputten min fikk meg til å teste ymse såler og jaggu meg fant jeg en som gjorde det ok å gå med høye hæler! Hos meg var problemet at "mykdelen" under hver for ble hengende i luften... Den fikk liksom ikke kontakt med skoen og da ble det veldig vondt etterhvert. Så nå går jeg med høye hæler ene og alene fordi jeg endelig kan det uten at det gjør vondt.

MEN av en eller annen teit grunn innbiller jeg meg at damer som går i sko med lave hæler er mer selvsikre enn andre damer.... Skjønn det den som kan. Og jeg synes lave hæler er flott! Før gikk jeg alltid i kinasko, men dem får man jo ikke tak i lengere... sånn i full fart.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat