Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-04, 18:50   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Besteforeldre har liksom rett til å skjemme bort barnebarna . Besteforeldre ser jo barnabarna så skjelden vet du . Men når bestemor plutselig blir dagmamma da blir det en helt annen sak, da må det gå an å gi instrukser for stell og mating . Ta med det som du vil hun skal spise så slipper du å bruke måneder på å lære opp dagmammaen. Du må si at du er bekymret for at barnet skal ende opp like stor som deg for hun har jo tross alt arvet en del gener fra deg.
Mine foreldre er ikke noe bedre, verst er vel svigerfar som kjøper store godteposer til dem hver, mye mer enn de klarer å spise opp i løpet av hele uken.

Uff ja det er jo helt tragisk. Svigermor er ganske rund hun også, faktisk veldig rund! Og så er de verdens mest dobbeltmoralske folk. Både svigermor og svigerfar kan sitte og si hvor tykk jeg er blitt og at jeg må ta meg sammen snart, og 10 minutter etterpå spørre om jeg vil ha is og sjokolade.
Blir helt oppgitt jeg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat