Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-12, 16:59   #24
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye magnesium pr. dag?

Jeg glemmer som regel å ta tilskuddene mine, jeg. Her en dag tok jeg magnesiumen min for første gang på en måned eller to (slengte nedpå en gigantisk dose på 1200 mg). Neste dag ble det en uventet hastejobbtur og jeg tok ikke med meg kosttilskudd. Den natta (altså 24t etter magnesiumtilskudd) fikk jeg leggkramper for første gang på mange måneder. Ingen tårer - det gjorde ikke så vondt som det pleier, men de varte lengre enn de har gjort før. De varte så lenge at jeg nesten ikke klarte å stramme de bakre leggmusklene dagen etter... Altså at ankelen nesten ikke kunne bøyes fremover sett fra siden. Gikk litt stivt den dagen gitt.

Så min teori er at man ikke bør gjøre for raske forandringer i magnesiuminntaket... Er jeg på bærtur, eller har andre opplevd noe lignende?

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat