Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-12, 17:56   #37
Qlio
Seniormedlem

Qlio sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Er det kun høye hæler som gjelder på damesko?

Gå i de skoa du trives best i, for da er du fornøyd og det synes.

For de som ønsker å gå i høye hæler, men som "ikke får det til" er et tips å begynne med lav hæl og faktisk som all annen trening krever det at disse brukes og så får man øke hælhøyden etterhvert. Og nei, det var ikke ment som at alle skulle gjøre dette, jeg spesifiserte tydelig at det var for de som ønsket det.

Da jeg var tilbake på jobb, etter et år i permisjon med første jenta, stavret jeg som Bambi. Jeg er en liten Carrie fra "Sex og singelliv" når det gjelder sko, jeg elsker sko, og skulle gjerne hatt enda flere og da helst slike som jeg definerer som snuppesko. Uansett, jeg måtte igjen "trene" på å gå med hæler, for du bruker beina og musklene annerledes og jeg ble STØL.

Jeg er 157 cm høy, bruker å si jeg trenger all hjelp jeg kan få for at folk skal se me gi øynene og ikke om jeg trenger å farge etterveksten, jeg bruker kjoler og skjørt og aller helst ganske så høye hæler på jobb. Har faktisk gjerne med meg ekstra sko også, for da kan jeg bytte om jeg skal gå langt eller ute (tynne hæler er jo ikke spesielt kult å gå med på brostein).

Men nei, man trenger ikke ha høye hæler for å være feminin eller flott. Har du det fint så skinner det igjennom. Hjelper ikke med sminke og hæler om du føler deg som en dott. Ta på deg det du vil ha, puss tenna og smil så er du langt på vei til å være det flotteste i nettopp to sko.

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat