Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-12, 17:58   #13414
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Vi har alle sånne dager, og de er skikkelig kjipe
Trøste

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Så ikke denne!
Kjæreste godeste Dietta. Enig med langaard, vi har alle det på dette viset selv om det ikke er noen trøst for deg. Jeg synes du er ei fabelaktig dame! Du får alltid opp humøret mitt og gir trøst, du er nydeliggod!

Tusen takk for gode trøst, gode ord og varme klemmer jenter Ikke no' rart jeg er glad i dere.
Ja, jeg regnet ikke med at jeg er den eneste som får det sånn innimellom. Men rart er det. Kan ikke skylde på "uka" engang, og er jo (nesten) bestandig i strålende godt humør. Så dukker det opp en sånn rar dag innimellom som liksom drar en ned i et stort, svart hull. Men - jeg føler meg bedre allerede