Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-12, 21:56   #4
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Påskegodis fra lilleu.blogg.no

jeg vil anbefale deg å lese bestselgernes omtale på iherb.com, jeg leser alltid også hva de som har gitt dårligst omtale har skrevet om et populært produkt,og kjøper kun det uten viktig negativ omtale og som er populært og godt omtalt. Jeg har slutta med eggehviteprotein fordi det gir luft i magen, det er tryggere med chiamel eller annet vegansk prottispulver. Jeg har ikke kjøpt så mange forskjellige at jeg kan anbefale noen. Jeg likte MRM eggehviteprotein med vanilje i bakst , men den er for søt for noen som bruker den, det merkes nok best i shake, den er med stevia, men i bakst er det iorden synes jeg. Jeg kjøpte den pga lavt karboinnhold og rimelig pris og fordi jeg ville ha eggehvite fremfor whey siden jeg spiser nok ost. Du kan bruke whey, alt unntatt casein egentlig, da det funker dårligst i bakst, men kanskje det funker i sjokolade?. Bare sjekke karbo-innholdet. Om du ikke vil handle på nettet ville jeg kjøpt proteinfabrikkens eggehviteprotein med vanilje, den har god omtale og er lav på karbo. Skal jammen sjekke om casein kan funke i sjokolade.

men den uten smak fra now med eggehviteprotein forsvinner fort, det kan jeg love deg, den funker kjempebra som eneste tørrvare i lefser, i sjokolade m.m. den er billig også.
jeg har sett mange bloggere skryte av dette merket http://www.iherb.com/HealthSmart-Foo...oz-418-g/29972

Sist redigert av Yrla : 29-03-12 kl 23:06.
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat