Tråd: Spikermatte
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-12, 18:59   #3
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av j88, her.

Jeg har brukt spikermatte i ca 2 år, og jeg merker også en veldig stor forskjell, jeg bruker den nesten hver eneste dag, og jeg er ihvertfall veldig fornøyd. Begynte med den fordi jeg hadde en del vondt i ryggen, men etter jeg begynte med spikermatte så har jeg ikke merka noe til det.

Jeg har gått til manuellputt og har ikke tall på hvor mange nåler han har satt i ryggen min. Jeg merker jo at jeg får omtrent samme lindring av spikermatten. Jeg er nok allerede blitt avhengig av den. Tom ansiktet har fått en friskere bedre glød etter at jeg begynte ligge med kinnene mot matten i ti min på hver side!