Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-05, 23:03   #33
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: En merkelig erfaring....

Jeg har heller ikke hørt at lavkarbo hemmer T3 produksjonen. Jeg har tidligere spurt leger om dette og fått benektende svar. Siden jeg har gått på lavkarbokost så lenge burde jeg jo da ha blitt verre av det. Faktum er at prøvene mine ble gradvis BEDRE av lavkarbo. De er nå hva legen kaller "perfekte"......

En annen sak er at Mary Shomon i boka "The Thyriod Diet" faktisk anbefaler lav GI/lav karbo kost nettop for å holde T3/T4/TSH på et normalt nivå. Og hun har en god del dokumentert forskning i ryggen.

Så hva som er rett her våger jeg ikke påstå, men med mindre det finnes dokumentasjon på det motsatte velger iallefall jeg å tro på hva MS og hennes endokrinologer har funnet frem til....