Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-12, 16:11   #21
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Nybegynnerproblemer?

Opprinnelig lagt inn av bouboulette, her.

Jeg syns det er litt skummelt at jeg mister sultfølelsen, blir tidvis svimmel, tidvis småkvalm, og det at jeg får så skrekkelig hangover dagen etter trening.
Å miste sultfølelsen er jo ikke det verste som har skjedd i livet mitt, siden mye av min eksistens har kretset rundt tankene "hva jeg kan dytte i gapet, tro....?" Det er veldig greit å ikke alltid være sulten og tenke på mat.
Det er de andre symptomene som uroer meg litt.

Tidvis kvalm kan være normalt om du får i deg overraskende mye fett i forhold til gammelt kosthold. Og hangover etter trening kan være det motsatte, at du får i deg for lite fett og vann.

Husker ikke om du har sagt noe om fordelinga av næringsinntaket og mengde mat? At du får i deg nok, rett og slett?

Så tar det tid før kroppen klarer å få igang omlegging fra "karbodrift" til "fett-drift", det anbefales moderat trening de første ukene, noen kan trenge lenger tid

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat