Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-12, 21:35   #2
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Påskeutskeielse?

Jeg aner ikke, men jeg har som tommelfingerregel at det er lettere å legge på seg enn å gå ned i vekt.... så en skal ikke se bort i fra at fire kilo kan komme krypende tilbake på en uke. (Enkelte legger jo voldsomt mye på seg i jula f eks)

Men jeg kommer ikke for å være en ulykkesfugl. Tenkte jeg kunne foreslå noen enkle ting du ka lage til påske:

- Kjøp mørk sjokolade! (gjerne 90% Lindt som de har på Meny), og om du ikke synes den er søt nok kan du smelte den med noe søtning (tagatesse, sukrin, splenda, stevia etc (Hvorfor begynner de alle på s? )) - Da kan du godt tilsette nøtter (gjerne salte) mens du er i gang.
- Bland sammen finmalte mandler (180g), 2 eggehviter, 60-80g sukrinmelis: marsipan!
- Rull kuler av mykt meierismør, kakao, søtning og kruskakli - Rull så disse i sukrin.
- EGG!

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat