Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-12, 00:19   #18
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Påskeutskeielse?

Opprinnelig lagt inn av Jaudaa, her.

Når jeg leser oppskrifter, så er det alltid en ingrediens jeg ikke har hørt om, og så står det at man får kjøpt det hos den og den butikken

Ja, men du trenger strengt tatt ikke alt dette. Det du trenger er jo slikt du får på butikken som: grønnsaker som vokser over jorden, kjøtt, fisk, fugl, egg, majones, rømme/fløte, smør, kokosmelk..

Man MÅ ikke bake masse rart på lavkarbo. Skal man lage knekkebrød med frø, så trenger man ikke engang fiberhusken, et par egg gjør samme nytta, og både de og frø får du på butikken.

Når man leser her inne så høres det jo ut som om man må ha dette og at alle bruker disse ingrediensene hele tiden, men det gjør vi jo ikke.

Jeg fant ut at det var kjekt å ha denne fieberhusken da, og et søtningsmiddel, men dett er dett. Eggene henter jeg i hønsehuset og resten får jeg på butikken.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat