Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-12, 00:13   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Er operasjon veien til lykke?

Lykkelig er jeg fra før av, men håper GBP- operasjonen jeg skal gjennom i september kan gi meg bedre helse slik at jeg også kan leve ut min lykke og leve lenger sammen med mine barn og min elskede mann!

Opereres i det offentlige og det er ingen lettvint løsning. Man må gjennomgå kurs( på mitt sykehus 8 hele dageri løpet av 2 måneder) og alt tar lang tid hele veien i prosessen. Noe av det er noe meningen, akkurat for at vi skal rekke å tenke nøye gjennom ting!

Og du, du vet tydeligvis ikke hva du snakker om heller. Man kan godt både være sosial, kose seg med maten OG drikke minst 2 glass vin selv etter at en liten relativt del av fordøyelsessystemet er koblet fra!