Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-12, 15:23   #13488
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 36
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Det hadde jo vært supert for oss, men hvorfor er da ren kokoskrem merket mye høyere i kh ?

Hm... nå ble jeg bare enda mer nysgjerrig. :P Er jo den faste delen som er best, så det hadde jo vært greit å vite.

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Bør man ikke være i ketose ved narkose? Eller er det en myte? Skal gjøre noe fikkel med narkose i begynnelsen av mai, bare lurer på om jeg må forberede meg matmessig også.

Jeg var i narkose i desember, og fikk aldri beskjed om det. Jeg tror også at legene visste sånn nogenlunde at jeg var i ketose.
Dvs noen dager før tok de urinprøve, og sa at "det var utslag som sikkert bare var pga at jeg ikke hadde spist på en stund" - og jeg fikk jo beskjed om å ikke spise før operasjonen. Så, en skulle jo tro at legene tok i betraktning at jeg kunne være i ketose da også, dersom det var det han refererte til i utgangspunktet.
Uansett var jeg i ketose, og det gikk helt fint!

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker