Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-12, 15:24   #230
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Superas oppussingsprosjekt

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Hehehe. Problemet er jo hvor skal man ha alle de ekstra stolene da... Jeg valgte å kjøpe åtte spisestoler siden jeg vanligvis ikke trenger flere enn det (kjernefamilien min er fire søsken og to foreldre). Så tenkte jeg å kjøpe noen billige klappstoler til resten. Jeg har seks stoler rundt der til vanlig og en stol er "sminkebordstol" og en stol er litt malplassert på et gjesterom. Bordet er Zenzi kjøpt fra living og er litt bredere enn vanlige bord. Noe jeg ikke tenkte på da jeg kjøpte det og det ble i bredeste laget. Men kjekt med bredt bord når man skal ha mye mat på og slikt. Hvis man har mastercard så har de stadig tilbud på alt fra living så lenge man betaler med mastercard. Man får typisk 25% rabatt.
<snip>
Og dette spisebordet med to ileggsplater og to klaffer:

Fullt utslått måler det 445 cm!

Genialt... Må se om noe sånt finnes i bøk. Har 12 stoler som pappa lagde og jeg lakka og trakk opp, så bord må passe til det. De bor litt rundtomkring når vi ikke har bruk for alle. Men klappstoler er jo kjempepraktisk i forhold... sånn stuemessig.

Pr i dag har vi et gammelt konferansebord med komfortabel plass til 8... men det tar så himla mye plass når det ikke er i bruk.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat