Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-12, 20:33   #11
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Er operasjon veien til lykke?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det dysses ganske kraftig ned at det er en ganske høy dødelighetsrisiko forbundet med disse operasjonene.

Tull!!!
For det første er ikke 0.5% å betegne som ganske høy risiko og for det andre dysses det så absolutt ikke ned! Tror ingen i Norge i dag legger seg på operasjonsbordet uten å være klar over dette!
Risikoen for komplikasjoner i forbindelse med operasjonen/narkosen øker dessuten kraftig for hver ekstra kilo overvekt man har!

På sykehuset jeg skal opereres har de aldri mistet en pasient(av over 600 opererte), men de velger likevel å snakke mye om dette på kurset man MÅ igjennom for å få operasjon!

Kan jo også nevne at min venninnes far er så feit at legene har gitt han beskjed om at dersom han trenger en blindtarmoperasjon eller annet tilsvarende "uskyldig" kommer han ikke til å overleve. Han er alt for feit til at de tør operere han i det hele tatt!

Sist redigert av Kitt : 04-04-12 kl 20:40.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat