Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-04, 10:23   #10
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Iset

Uff ja det er jo helt tragisk. Svigermor er ganske rund hun også, faktisk veldig rund! Og så er de verdens mest dobbeltmoralske folk. Både svigermor og svigerfar kan sitte og si hvor tykk jeg er blitt og at jeg må ta meg sammen snart, og 10 minutter etterpå spørre om jeg vil ha is og sjokolade.
Blir helt oppgitt jeg.

Ja det fins folk som fortsatt tror det er mengden du spiser det kommer an på og ikke hva du spiser. Og unger skal jo ikke slankes så de må jo få is og brus hele uken
Det er rart at de kan komme med slike kommentarer når de selv er overvektige og burde ha forståelsen av hvor vanskelig det er. Nå er det slett ikke sikkert at din svigermor selv ser at hun er overvektig, det er nemmelig ikke alle som ser det selv. Jeg møtte en gang en som påsto at han hadde problem med å holde vekten oppe, men jeg så at magen stod rett ut .

Vel, nå forstår jeg hvorfor det er så viktig for deg at dine svigerforeldre ser at du har slanket deg. Når de har gitt ris må de jammen meg gi ros også når du fortjener det.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat