Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-12, 15:28   #25
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Er operasjon veien til lykke?

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Poenget mitt er vel at det ikke er en quick fix. Det kan være vellykket og gi mange et nytt liv, men for noen kan det gi alvorlige konsekvenser og resultere i det motsatte.

Du har rett i mye og er nok ikke helt informert om andre ting, men en ting er helt sikkert:
Livet som svært overvektig er i hvert fall ingen dans på roser! Spørsmålet for mange er om man skal ta sjansen på å bytte ut et kort liv med mye plager mot et lenger liv med andre plager!

Jeg er snart 45 år, har slanket meg på utallige måter halve livet mens jeg bare blir større og større. Har pådratt meg insulinavhengig diabetes2 med nevropatier i føtter og tarmer, dårlige knær og hofter, reflux osv osv.

Etter 4 år i tankeboksen er jeg nå kun måneder unna en GBP. Håpet er å få et verktøy jeg kan bruke for å klare å gå ned i vekt og BLI DER for første gang! For meg handler dette kun om helse, ikke lykke eller fine klær!