Sv: Påskeutskeielse?
Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.
det å se andre spise sukkerholdige ting må du lære deg å tåle for å spise lavkarbo. Det blir lettere om noen uker, når energien er sterkere, men slutt å klag, gjør noe for å trives med kostholdet. Nå må du ikke bake, du kan spise det du får i vanlige butikker, ost, egg, smør, kjøtt, fisk, grønnsaker, bær osv kan du fint leve på. Å begynne å bake er bedre å vente litt med til du er glad i vanlig mat (ikke erstatninger). Om du er søtsugen ville jeg om du må ha noe for å holde ut spist tagatosesjokolade du får på helsekost. Til nød atkins decadense hvis helsekostbutikken er for langt unna. Men ikke spis en hel av gangen, det er mye mulig du får mye tarmgass av det. Tips for å gjøre mat godt: kjøp tahini fra monki på helsekost og bre over stekt kylling eller finnbiff og ta masse salt på. Det er bedre enn sjokolade.
Du virker irritert på meg. Jeg skriver bare hvordan det føles, og hva som må til skal jeg klare dette. Når du la om kostholdet til lavkarbo, knipset du bare i fingrene og så deg aldri tilbake?
Men uansett, tar til meg tipsene.
|