Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-12, 20:49   #7
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Regal lavkarbo-brød fra Coop, ok?

Må du spise frokost da? Jeg er ikke sulten til frokosttid, så da spiser jeg heller ikke. Hva er vitsen med å spise om man ikke er sulten, medmindre man vet at man får i seg alt for lite mat?

Forresten er forøvrig 25-30g karbo for de fleste ketogent kosthold.. Man MÅ ikke spise så lite som 10g for å spise ketogent.

Brødet inneholder dette, ser jeg:

Sitat:

Vann, ertefiber, sammalt hvete, hvetemel, hvetegluten, sammalt rug, gjær, linfrø, tørket surdeig av hvete, rapsolje, bokhvete, salt, tørket surdeig av durum, havregryn, solsikkekjerner, hirsefrø, løselig fiber: E 401 (Natriumalginat) og E 440 (Pectin Amideret pectin), enzymer.

Det inneholder masse hvetemel. Mora mi som spiser "Fedonsk" hadde ikke spist av dette engang.

Liker du knekkebrød av frø? Som Nannahs knekkebrød eller knekkebrødkjeks? De har reddet frokosten til mange. De er knallgode og mye bedre enn tynne skiver av et brød med mye hvete.. Mulig du har prøvd de og ikke liker de, men det finnes da flere alternativer enn til et brød med hvete.. Og de holder seg lengere.. SKal du ha supertynne skiver av dette, MÅ du iallefall skjære det opp og fryse det ned i porsjoner, ellers mugner det i allefall før du får spist det op.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat