Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-12, 13:35   #15
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Daily Mail 1/4-12: Har du karboreksi?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Skjønner, Lizliz. Enig i det. På den annen side synes jeg det er ufint å skrive en artikkel om vanskelig forhold til mat ved å fleipe, om å se djevelen i loff etc. Det er en lite seriøs artikkel og da fortjener den ikke noen seriøs respons heller. Om man skal ha som tema vanskelig forhold til mat må artikkelen være vinklet annerledes. Ihvertfall for at jeg skal ta den seriøst.


Når de skriver om å se på loff som "djevelen" er det ikke fleip, det kalles å spissformulere, og er en veldig mye brukt teknikk både i journalistikk og i annet skrevet materiale- etter min mening en veldig god teknikk, for å få frem et poeng.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat