Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-12, 12:02   #3
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Aquarel, her.

Skal prøve meg på lavkarbo i tiden fremover Har satt meg inn og lest nesten alt som er og lese om lavkarbo. Har også fulgt med på dette forumet.
Men jeg har noen spørsmål som jeg håper noen kan svare på

1 Tror jeg vet svaret på dette, men må være sikker: kan man spise popcorn? Niks! Popcorn er mais!
2 Er brun Basmati ris noe man kan spise isteden for ris?Ris er ris!
3 Hva gjør man hvis man går lei av egg? Nesten alle oppskrifter inneholder egg. Finner noe annet å spsie? Bruker du egg i feks smoothie, merker du ikke egget!
4 Kan man drikke mye saft hvis man ikke får i seg mye vann? Jeg leste at man bruke drikke minst 1 L per måltid? Du bør få i deg 2.5 - 3 liter væske i døgnet. Ikke noe krav pr måltid, nei! Du kan bruke feks Fun light i stede for rent vann

Den som spør, risikerer å få svar!