Trenger hjelp før jeg gir opp slankinga..
Ja, det er bare meg igjen.. Føler jeg maser og maser.. Men trenger litt støtte nå siden jeg ikke vet helt hva jeg bør gjøre. Jeg er så lei og deppa for tida..
Det er den dumme vekta. Har stått på dette platået i nesten 7 uker. Altså 91 kg. ( Før dette har det gått saaaaaakte )
Har til nå vært flink med å følge kuren. I begynnelsen var jeg forsiktig med å innta fett og spiste rimelig sunt. Dvs masse proteiner og sunt fett. Men så fikk jeg vite at mettet fett ikke var så farlig og da bøtta jeg nedpå ost, majones osv..
Da skulle vel kg rase av? skulle ønske det.
For å være helt ærlig så liker jeg denne kuren. Jeg får spise god mat hver dag mens formen er i topp form. Sultfølelsen er nærmest vekk.
Men jeg er så lei av at vekten står stille. Det har vært sneglefart de siste mnd.. Sånn vil jeg ikke ha det. Jeg vil bli tynn.. Og jeg gjør alt for det. Trenger bare noen gode råd. Har prøvd å øke fett uten hell. Har også prøvd mer og annerledes trening for å bryte platået. Det gikk heller ikke.
Jeg har også sluttet med low carbs brus.
Så hva bør jeg gjøre KONKRET? ( Vær snill og ikke bare si SPIS MER FETT... Vær snill og utdyp det mere... Har forresten prøvd det også... )
- Bytte kur? Fedon?
- Innføre mer karbs for at kroppen kan stabilisere seg litt før jeg går på runde 2?
Har hørt at det er lurt etter en vektnedgang før man starter igjen.
( Hvordan gjør jeg dette i praksis uten å legge på meg? Har hørt det er lurt å øke karbs gradvis. Men betyr det frukt? Orker ikke mere grønnsaker. Spiser nok som det er. Hvordan senker jeg evt fettet? )
- og hvor lenge bør jeg ta denne stabiliseringen før jeg kan begynne på keto igjen?
Jeg vil så gjerne fortsette å gå ned i vekt.... men føler alt stritter imot.. Selvtilliten er på bunn.. Jeg føler meg stor, stygg og feit.. Det er en kjip følelse...
Jeg takker for alle svar. Hadde sikkert ikke kommet så langt uten råd og hjelp fra dere..
|