Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-05, 16:41   #2
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Trenger hjelp før jeg gir opp slankinga..

Vet ikke om jeg har sagt dette før, men jeg kom meg av et platå da jeg sluttet å spise karber sent på kvelden. Tre timer før jeg la meg, spiste jeg ingenting som inneholdt karber i noen form, gjerne en bit kjøtt eller et egg noe hvis jeg måtte ha en liten bit av et eller annet. I nøden en ostebit. Men ikke grønnsaker eller nøtter eller noe annet.

Jeg hadde da stått stille i fem uker. Hadde gått jevnt og ganske mye ned de første fem, og så var det bom slutt. Men etter det gikk jeg videre ned, passe langsomt.

Ellers kan det jo selvsagt hende at et annet kosthold ville passe deg bedre, for vi er jo forskjellige. Men jeg ville nå ikke gitt opp ennå.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat