Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-12, 21:41   #43
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Er operasjon veien til lykke?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Kitt snuppa, jeg gleder meg på dine vegne til du kan slippe mange av de utfordringene med å bære overvekt som ikke VIL av! Kjenner meg litt igjen... lett å gå ned fram til bare 4 år tilbake, da var det full stopp uansett metode, innstilling og gjennomføring...

Stooor klem - og nå MÅ jeg få rævva i gir og komme på besøk snart!!!

Er rart det der, altså! Går litt ned med en gang, og så: bråstopp!
Og etter 20 ++ år med slanking skal det ikke mye mer til før motivasjonen stikker til skogs og jeg kjapt er tilbake der jeg startet!
Håper en GBP kan hjelpe meg ned i vekt, for holde vekten har jeg faktisk begynt å bli god på.

Og JA, nå må du få nevnte kroppsdel i bevegelse og finne en fin dag å ta en tur innom! Snart er det sol og varmt og vi kan sitte ute å spise scampi og drikke hvitvin!